Hej igen...

Nu ska jag försöka med att lägga in lite bilder från dom senaste månaderna åt er, istället för att skriva så mycket. Skulle jag skriva om allt som hänt, så skulle ingen idas läsa igenom hela bloggen...

Lite kort: Allt går bra, vi har en ny student i huset, E. från Adelaide. Kul och spännade och helt annorlunda än B. som bodde hos oss förra året. Jag har blivit uppsagd från mitt jobb på hotellet, men slutar inte ändå. För jag kommer att vara kvar ett antal månder än, fast inte jobba någon mer natt. Jag har ju ännu lite andra extra jobb också, har startat ett nytt igen... Jag åker till Paris den 5/5 ! tillsammans med 6 studenter i 5 dagar, och vår planerade resa till Australien ser ut att bli av, vi ska försöka åka den 4/11 och kommer hem igen ca den 17/12, 6 veckor down under. Min brorson, som är 14 år, kommer att flyga ner till oss för att stanna med oss i ca 3 veckor.

Annars så längtar jag efter sommaren nu...

Är det någon som vet nån som vill husera en student för en termin eller 2 ?  Jag har ansökningar från 4 tyska tjejer, 1 från Italien, 1 från Australien och en tjej från Japan, tar tacksamt emot ideer på nya värdfamiljer.

Här kommer lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback