Jag är inte så jättebra på att sätta in foton i min blogg !

Det ser jag nu ! Men jag hoppas att ni kan se lite av bilderna i alla fall. Jag ska försöka lära mig lite mer. Annars då ?
Jo, sommaren är nog slut nu, det känns ut som att det är lite "för-höst", men det är ju den tiden jag gillar så mig gör det ingenting.

Sommaren for fort, som vanligt. Jag har jobbat som vanlig.... Både på mitt vanliga jobb på hotellet och sedan på mitt gamla jobb på halvtid under juli månad. Samt att jag har jobbat lite med studenterna. Jag har ännu olöst en värdfamilj till Mai från Japan, hon kommer nästa fredag ! Men i värsta fall, så hamnar hon här hemma hos oss, delar då rum med Elise.

Jag ska försöka sätta in lite bilder i nästa inlägg från sommaren som gått, jag har ju hunnit med en resa till Norge också med studenterna ! Nästa resa går till Köpenhamn i slutet på september, sen Stockholm i oktober och sen.... Lyx-resa till Turkiet i november för att fira makens 50 års dag ! All Inclusive och boende i en de luxe VIP svit för oss båda ! Skööönnt....... Längtar mycket till dess. Studenterna får då stanna hemma, och bo hos någon av våra extra-familjer.
Sen börjar året vara slut, få se hur mycket som hinner hända tills dess, jag har ju lärt mig att man inte ska planera så mycket i framtiden. Ta dagen som den kommer !

Vi hörs.
Bl

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det var kul att se lite bilder från din resa. Hoppas sommaren varit bra och att hösten blir bra!

Postat av: Catherine

Härliga bilder från Paris!

Man blir riktigt sugen på att själv få uppleva allt det där! =)

Hoppas att det hinner bli lite mer sommar... känns som om vi haft en aning för lite av den i år!!!

2008-08-08 @ 10:59:42
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: B2

Det repar sig...

2008-08-08 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback