Nytt inlägg !

Fredag kväll igen.... och som vanligt är jag på jobbet ! Jag har precis kollar i almanackan och senast jag var ledig en hel helg var den 1 och 2:a mars. Meningen var att jag skulle vara ledig den här helgen, men så blev det inte... I o f får man ju skylla sig själv, det går ju att säga nej !
Annars så åker jag till Paris på måndag morgon !! Så jag längtar... Möta sommaren där... Dricka lite vin... Promenera och bygga på steg till stegtävlingen... Hälsa på Mona Lisa ... Åka till Disneyworld... Umgås med alla mina studenter... Och fram för allt, vara lite ledig !! Känns i hela kroppen att det behövs nu, kroppen är sliten och jag är jättetrött, har sovit 12 timmar inatt.

Vad har jag gjort sista tiden då`? Ja, jag har då inte vårstädat ! Det enda jag har gjort är putsat 4 fönster och vaskat golven på nedervåning. Vi har haft vårt extrahus uthyrt till ett par från Schweiz och motorcykeln har kommit fram, men åkturen har jag inte ännu fått. Ove tog med sig en lite spätta från Australien istället 1

Semester ska jag inte ha i sommar heller, för jag och årets barn ska nog åka till London den 8/9 och sedan åker jag och kärleken iväg någonstan i november (förmodligen Australien) för han fyller ju hälften av 100  i år.

Bloggtorka !

Ha det....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hälsa Paris! Har varken vårstädat eller putsat fönster heller - här blir det nya fönster om några veckor, så varför förta sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback